עונת הטיולים בפתח – האם אתם מוכנים?

תחילת האביב – סוף סוף קרני השמש החמות הראשונות וחילופי השעות, לשעון הקיץ, ותחילת עונת הטיולים עבור חובבי טבע רבים. האפשרויות כמעט אינסופיות: טיולים רגליים, קמפינג, טיולי אופניים בהרים, דיג, שייט או פשוט ליהנות מישיבה טובה ונעימה עם המשפחה והחברים בטבע. עם השמש האביבית מגיע מצב רוח טוב ורצון להרפתקאות אוויר צח. כמו בכל תחילת עונת טיולים, אנו מציעים לכם את הציוד המתאים לכל הרפתקאה!

איזה עששית הכי מתאימה לקמפינג?

כמה התגעגעתם ללצאת לטיול בשטח, לקמפינג נעים בחיק הטבע, עם ערבים נעימים וחמימים בחיק המשפחה, חברים או אפילו רק עם עצמכם או כלבכם הנאמן. בשביל שהחוויה תהיה מושלמת, כדאי לכם לקחת עששית לתאורת קמפינג מושלמת. מה העששית הטובה ביותר לדעתנו? חד משמעית ML6

המפתחות כבר בסטרטר של הקרוואן?

אתם כבר מתכננים לשפצר את הקרוואן שלכם לטיול הקרוב עם המשפחה? מה דעתכם על להוסיף פנס איכותי, דק וקליל, עם תושבת קיר שמגיע עם תיק שמאפשר לקחת ולנייד את הפנס אם צריך, לכל מקום? אנו ממליצים על הפנס שלנו –  P6R SIGNATURE

מתכננים לישון תחת כיפת השמיים?

אוהבים לצאת לטיול בטבע במהלך היום, ובערב להנות ממדורה חמימה וסיפורים מסביב לאש?
העששית המושלמת, הקומפקטית והרב תכליתית בשביל הקמפינג החלומי שלכם היא ML4

אוהבים להרגיש את הרגליים, בטיולים וטראקים חלומיים?

תפסו את התרמיל ואת פנס הראש המושלם עבור הטיול שלכם – למשל ה- MH5 שמאפשר לכם הליכה נוחה במיוחד תוך כדי ידיים חופשיות – אבל אם אתם צריכים פנס יד, אם יכולים פשוט להוציא את המנורה מהתושבת ולחבר אותה לז’קט או לתרמיל שלכם עם הקליפס המובנה.

התאורה המושלמת לגינה שלכם

האם הגינה שלכם היא מקום המפלט המועדף עליכם? המקום בו אתם אוהבים לבלות עד רדת החשכה – לבד, עם חברים או משפחה. כן כן, זו פיסת הטבע שאתם הכי אוהבים. הפנסים החזקים שלנו ישרתו אתכם נאמנה בכל הפעילויות שלכם בגינה – בין אם בגינון, בישיבה יחד או בהאכלת חיות המשק שלכם. פנס הראש H5R CORE שומר על הידיים שלכם חופשיות, בעוד שפנס היד P5R Core קומפקטי יותר, ומתאים מבחינת גודל לכל כיס.

יש מזג אוויר טוב ובא לכם על האש?

כדי שערב נהדר לא יצטרך להסתיים מוקדם מדי בגלל תחילת החשיכה, אפשר כמובן להשתמש בעששיות שטח שלנו גם כתאורת מנגל.

על האש ללא הגבלה – עם עם העששיות שלנו, ML6, לדוגמא.