לדלנסר שופכת אור על המשחק! עם פנסי מחנאות אשר פותחו במיוחד לילדים.

פנסי הילדים המעולים הם התוספת הטריה לקולקצית הפנסים של לדלנסר.

מעכשיו הרפתקנים קטנים (מגיל שלוש) יכולים גם לבחור מהמבחר הרחב של הפנסים שלנו, כמו גדולים.

בנוסף לפנסי הילדים – Kidled2 ו – Kidled4R, לדלנסר מציגים כעת את פנסי המחנאות החמודים – Kidbeam4 ו – Kidcamp6 – שניהם נוצרו מתוך מחשבה עמוקה על איך להעניק לילדים פנס אשר אפשר לסמוך עליו ובוא-זמנית להנות ממנו במשך זמן ממושך בצורה בטיחותית ומעשירה.

תכונות מקצועיות שמתאימות גם לילדים

סדרת הפנסים לילדים מגיעים עם תכונות מהנות וכיפיות ביותר אשר מלוות את הזאטוטים לכל מקום. עיצובים עליזים עם הדפסי דינוזאורים ירוקים או קשתות סגולות-כחולות, עם אפשרויות של הבהוב אור, שליטה על בהירות האור, צבעי אור שונים ועוד.

פנסי הסדרה קלי משקל, עמידים וחשוב לא פחות, בטוחים לשימוש.

אנחנו בלדלנסר נותנים מענה כולל לכל המשפחה. הפנסים החדשים בקולקציה עוצבו ותוכננו במיוחד עבור הלקוחות הצעירים ביותר שלנו, כדי שהם יוכלו לחקור את העולם בשובבות עם ״הפנס המתאים״, אומר פיליפ אלסנר, מנהל מוצר בלדלנסר, “כדי להפוך אותם למהנים עוד יותר, ציידנו את פנסי הילדים החדשים בתכונות שיכבשו את ליבם של הילדים”.

Kidbeam4: פנס לחוקרים קטנים

ה – Kidbeam4 הוא בן לוויה רב תכליתי לכל סוגי ההרפתקאות – בין אם בגן המשחקים, במשחק עם חברים או בדרך הביתה בערבים אחרי שהשמש שוקעת. גוף הפנסים עשוי חומרים חזקים וחסינים העמידים גם בפני חבטות קלות ונפילות מגובה של כ – 1.5 מטר.

נורת הלד היעילה מספקת עוצמת אור של כ -70 לומן אך במקרה הצורך ניתן לעמעם את עוצמת האור עד – 10 לומן, מה שחוסך באנרגיה ומאפשר זמן עבודה ארוך יותר. בנוסף, אפקט הבוהק המופחת של המערכת האופטית שבפנסים מבטיח שעיני הילדים הרגישות לא יחשפו לעוצמות אור מזיקות. בנוסף לאור לבן קלאסי ניתן לבחור אור אדום, ירוק וכחול אשר מוסיפים הרבה כיף ומשחק לילדים. ניתן להשתמש במצב מהבהב ליצירת אפקטים מרגשים וזאת בנוסף לאספקט הלימודי של עבודה עם סוגי תאורה שונים במצבים שונים.

סדרת פנסי הילדים מופעלת באמצעות זוג סוללות אלקליין, המאוחסנות בתא סוללה הניתן לנעילה. ניתן להגדיר את הפנס לכיבוי אוטומטי לאחר 20 דקות לחיסכון באנרגיה.

בנוסף לכל התכונות שהצגנו הפנס מצויד בקליפס קפיצי וקל לשימוש המאפשר הצמדה קלילה ומהירה לחגורה או רצועת התיק.

Kidcamp6: מנורת קמפינג, מנורת קריאה, כדור דיסקו ומנורת לילה בפנס אחד

מנורת קמפינג, מנורת קריאה וכדור דיסקו משמח ומהבהב? את כל הטוב הזה דחסנו למארז חמוד וקומפקטי מה שהופך את הפנס Kidcamp6 למקור אור אוניברסלי למצבים מרובים ומאפשר שימוש בכל הרפתקה, בבית או בחוץ, הודות לוו מתקפל שאיתו ניתן לתלות את הפנס בקלות בתוך האוהל לדוגמה.

כמו הפנס הקודם שהזכרנו, הפנס מגיע עם מנורה המאפשרת תאורה ב – 4 צבעים (לבן, אדום, כחול וירוק), שעוזרים ליצור אווירה שונה – מאווירת ג’ונגל ועד ספינת פיראטים. בנוסף ניתן להגדיר את המנורה לעבוד במצב מהבהב. כך הופך ה – Kidbeam6 לכדור דיסקו קטן. במצב פעולה של כח מלא המנורה מפיקה כ – 60 לומן אשר מספקים בהירות נעימה לקריאה או למשחק.

הודות לאופטיקה מונעת סינוור, האור נעים לעיניים. במצב חיסכון ניתן לעמעם את האור עד עוצמה של כ – 10 לומן של אור עדין ונעים ביותר אשר ניתן לשימוש גם כמנורת לילה. כמובן שגם ה – Kidbeam6 ניתן לכיבוי אוטומטי לאחר 20 דקות.